Aloitimme tulostamalla tarkastuslomakkeet ja lukemalla ohjeistuksen.
| Sisemmät ja ulommat raidetangon päät vaihdettiin katsastusta varten |
| Uusi raidetangon sisäpää+varsi |
| Tällä erikoistyökalulla sisäpään irroitus oli erittäin helppoa! |
| Uusi raidetanko kaikkine osineen paikallaan |
| Koska vaihdoimme ohjauksen osia, täytyi autolle tehdä myös nelipyöräsuuntaus |
| Tukirakenteiden tutkimista ruosteen yms. varalle |
| Kuva mittauslaitteen ruudusta ennen mittauksen aloitusta |
| Ohjauksen täytyy olla suorassa, jotta pyörät voidaan suunnata onnistuneesti. Eli ohjauspyörän lukitseminen on välttämätöntä |
| Viimeisenä suoritimme savutusmittauksen, kyseessä siis oli diesel auto. |
| Tämä anturi antaa tiedon moottorin kierrosluvuista mittauslaitteelle. |
| Aina pitää muistaa asentaa pakoputken kohdalle myös jonkinlainen imuri, jotta halli ei täyttyisi myrkyllisistä kaasuista. |
| Ta-daa! |