Aloitimme tulostamalla tarkastuslomakkeet ja lukemalla ohjeistuksen.
Sisemmät ja ulommat raidetangon päät vaihdettiin katsastusta varten |
Uusi raidetangon sisäpää+varsi |
Tällä erikoistyökalulla sisäpään irroitus oli erittäin helppoa! |
Uusi raidetanko kaikkine osineen paikallaan |
Koska vaihdoimme ohjauksen osia, täytyi autolle tehdä myös nelipyöräsuuntaus |
Tukirakenteiden tutkimista ruosteen yms. varalle |
Kuva mittauslaitteen ruudusta ennen mittauksen aloitusta |
Ohjauksen täytyy olla suorassa, jotta pyörät voidaan suunnata onnistuneesti. Eli ohjauspyörän lukitseminen on välttämätöntä |
Viimeisenä suoritimme savutusmittauksen, kyseessä siis oli diesel auto. |
Tämä anturi antaa tiedon moottorin kierrosluvuista mittauslaitteelle. |
Aina pitää muistaa asentaa pakoputken kohdalle myös jonkinlainen imuri, jotta halli ei täyttyisi myrkyllisistä kaasuista. |
Ta-daa! |