Tämän jälkeen katsoimme toissa viikolla ollutta Vectraa vielä uudemman kerran, edellisellä kerralla kun huomasimme caster-kulman olevan kummallinen. Syyksi paljastui välykselliset etujousituksen yläpään laakerit, jotka vaihdamme muutaman viikon kuluttua, ongelma kun ei ollut mitenkään akuutti.
Tämä blogi toimii Kalle "Nalle" Salevan osaamisportfoliona ja opinnäytetyönä vuosien 2012-2015 aikana suoritetusta autoasentajan perustutkinnosta. Jos olet kiinnostunut autoasentajaopiskelijan arjesta, autoista tai etsit asiantuntevaa ja asiallista työntekijää, jatka ihmeessä lukemista!
maanantai 1. lokakuuta 2012
PowerPoint -harjoittelua ja Vectra
Tänään ohjelmassa oli pääasiassa PowerPointin käytön harjoittelua, jossa teimme PowerPoint -esityksen jarruista. Esittäminen meni vallan mukiinmenevästi, ja harjoituksen aikana tuli taas muisteltua jarrujen toimintaa.
Tämän jälkeen katsoimme toissa viikolla ollutta Vectraa vielä uudemman kerran, edellisellä kerralla kun huomasimme caster-kulman olevan kummallinen. Syyksi paljastui välykselliset etujousituksen yläpään laakerit, jotka vaihdamme muutaman viikon kuluttua, ongelma kun ei ollut mitenkään akuutti.
Tämän jälkeen katsoimme toissa viikolla ollutta Vectraa vielä uudemman kerran, edellisellä kerralla kun huomasimme caster-kulman olevan kummallinen. Syyksi paljastui välykselliset etujousituksen yläpään laakerit, jotka vaihdamme muutaman viikon kuluttua, ongelma kun ei ollut mitenkään akuutti.